Julafton dårå! :)



Usch jag är aas sjuk, på julafton också. Hur kul? Inte alls. Nästan så illa att jag inte orkade åka med till släkten. Men det gjorde jag tillslut. Somnade dock där, menmen.. (hehe så kul hade jag det ;) )

Efter vi kommit hem åkte jag och min syster till kyrkogården och skulle tända ett ljus. Det var så jävla mycket snö att man var tvungen att gå mellan gravarna vilket kändes lite läskigt. Helt utan mening råkade jag sparka på en gravsten. Kändes verkligen inte bra. Inte okej alls, jag blev livrädd! Sa i alla fall förlåt till personen som låg där. Heheh.. Nu ska jag gå och be för den personen. Eller nej, men ska nog sova. Så ha det så bra! Fått något kul i julklapp förresten? Det har jag :)

Kommentarer
Postat av: Sara - Only me

sv. tack dsm sötnos<3

2010-12-25 @ 01:55:09
URL: http://ssasas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0