kul som hänt i veckan

Tja! Har inte bloggat på ett tag så ska berätta lite vad som hänt i veckan.

I måndags var jag på bio med Emmie och Felicia, såg paranormal activity. As läskig! Dog minst tre gånger under filmen. Den borde ni se!

Sen har det inte hänt mycket förns onsdag då det var lillördag och vi satt uppe i lugnet hos någon och krökade lite. Jag förberädde mig jävligt bra inför torsdagen då jag skulle ha nationellt prov klockan 8 på morgonen. Fyfaan!

Sen igår va jag och Felicia också uppe i lugnet ett tag innan vi drog med några till Grisslinge, sen efter det till Hästhagen. Förresten så träffade vi Johan Palm påväg till Grisslinge. Det var tufft! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0