bloggbråk med grannen

Vi har ett litet lekhus precis utanför mitt hus där vi brukar sitta och röka. Med tanke på att inga barn leker där längre, pga att deras föräldrar är rädda att dom går och käkar kattbajs där. Då är alltså vi dom enda som ens är i det där lekhuset, i annat syfte då, men ändå. Och vi har alltid suttit och rökt där, inte en jävel som klagat. Med tanke på att grannarna tycker det är bättre att vi röker där än precis vid husen.

Sen nu har vi en ny jävla granne som flyttat in. Bitterfitta säger jag bara! Hon är mamma till två barn och driver en blogg där hon tror att hon är mrs perfect. Som en "ungmamma blogg" ungefär, bara det att hon inte är ung dvs. Sen har hon såklart skrivit i sin blogg hur äckligt det är att sitta där och röka mm. Så va tvungen att kommentera det inlägget, så nu blir det väl bloggbråk?
Ska nog klaga lite på att jag stör mig när jag är ute med hunden, går förbi hennes hus och hennes barn skriker. Ska vi inte sitta där och röka, kan väl hennes barn hålla käften också så blir alla glada och nöjda! :) Haha! Grannfäjden nästa eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0